Home Blogskin Cerpen Linkies Tutobies D'BOARD

March 22, 2013

Freebies : Kpop Header Part 4 (Random)


Assalamualaikum and annyeong!

Hai korang! Ni NS nak bagi freebies header. Header lagi? Yup! Haha, dah kena sampuk agaknya. Ada mase terluang, jadi NS merajinkan tangan ni nak buat header. Korang tau, buat header ni bulih hilangkan tekanan perasaan, jiwa dan raga tau. Tips baru kut (nampak sangat tengah STRESS!). Kalau korang nak, macam biasa lah yer. Klik pada pic, then save!

 http://2.bp.blogspot.com/-ernBm5YUYmc/UUspSb8DRnI/AAAAAAAAE5g/fh11A5JZRvY/s1600/gongchan.png

 http://2.bp.blogspot.com/-Z2-f9slBoc8/UUspTZ0655I/AAAAAAAAE5o/T5cyLQvjOns/s1600/onew.png

http://3.bp.blogspot.com/-gWaC4QvALLY/UUspTlRyn0I/AAAAAAAAE5s/5DEEXsCaZZs/s1600/sehun.png

http://3.bp.blogspot.com/-Jy1V8Nv-7_g/UUvl409sTtI/AAAAAAAAE6I/_kFjFHccrnk/s1600/sungyeol.png

http://4.bp.blogspot.com/-QLMimKqrDSc/UUspQhtcFGI/AAAAAAAAE5c/6mK0yKpizDw/s1600/daehyun.png

http://2.bp.blogspot.com/-py4qd7nWFPk/UUspUcWXkGI/AAAAAAAAE58/yo99Iu-g5Mc/s1600/suho.png

Kalau dah ambik tu, rajin-II la komen yup~
Ppyeong! 

17 comments:

  1. Replies
    1. Hehe, your boyfie yup? Sorry kalau x lawow. Dh kering idea~ *,*

      Delete
  2. sehun cam pgang spender, kbye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, what the...? Tu ah pasal. Pikir pnjang nk ltak ke tak pic sehun tu. Btw, sehun cute sesngt!

      Delete
  3. pemikiran mmaseng da prverted sejak masok kpop, LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. And asyik mental breakdown je. kpop punye psal ler. ish3.

      Delete
  4. Awak,,,,kite amik satu au :D Pening nak pilih mane satu ^^

    ReplyDelete
  5. saya amik 3.. hahahh
    BTW.. TEEN TOP xde ke.?

    ReplyDelete
  6. i''l take suho and sehun! >__< thank you very much! o/

    ReplyDelete
  7. annyeong..kyeopta..great job!! i take one of my yeol oppa.hee :) gumawo^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum and Annyeong!
Tinggalkan komen korang yang 'cumil' tu kat sini.
Thank You.