Home Blogskin Cerpen Linkies Tutobies D'BOARD

March 1, 2013

Freebies : Simple Header Part 1 (Anime)



Assalamualaikum and annyeong!

Hari ni NS nak bagi freebies header (header lagi). Yup, header jenis non-transparent. Anime ver. gitu. Kalau nak, klik pada gambar ea. ~ *maaf kalau buruks

880x330

http://2.bp.blogspot.com/-Rl0ZO7HZsyA/UTBHungs8fI/AAAAAAAAEYI/qVjlxzdi1Gs/s1600/conan.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-m8Eh9s0rpZk/UTBHu2KAvPI/AAAAAAAAEYU/q598WTlXU3w/s1600/cuties.jpg

 http://2.bp.blogspot.com/-TXVxhd_4k0A/UTBHulHFiFI/AAAAAAAAEYY/fG6TyVofdR0/s1600/cats+%25282%2529.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-kYvC_jM7jKg/UTBHvX1BAVI/AAAAAAAAEYg/jTl-UJeerp0/s1600/lily.jpg
Nak ambik, jangan lupa tinggalkan komen~
Ppyeong!

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Boleh tak saya nak publish semua freebies anime ni kat blog saya ? Nanti saya akan credit . Kalau boleh ajarlah saya macam mana nak buat header cam ni . Saya ni kalau boleh , apa saja yang berkait ngan Anime dan Kpop mesti saya nak . Ehehe . Saya akan credit . Jangan risau .

    ReplyDelete
  3. @Arysha Hafrina > Ok. Ambik je. Sy belajar pn drpd blog lain. Nnti sy bg almt blog dia. ^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum and Annyeong!
Tinggalkan komen korang yang 'cumil' tu kat sini.
Thank You.